(Køge St., Østre Banevej (Østre Banevej) - Tangmosevej (Københavnsvej))
Linje 121 kører ikke fra Tangmosevej og til Køge St., Østre Banevej. Det betyder, at bussen ikke betjener stoppestederne Tangmosevej, Valdemarshaab, Bådehavnen og Køge St., Østre Banevej. Linje 121 kører kun til Ølby St., hvorfor man kan tage S-toget videre mod Køge St. Ændringen skyldes Jernmanden og gælder fra 14. jun. kl 5:30 til 14. jun. kl 20:30.
Linje 121 kører en anden rute grundet Jernmanden.
Vær opmærksom på ændring af spor og på højtalerudkald på stationen